Részlet a promó anyagból (sales.tv2.hu):




Közel 40 ország után végre Magyarországra is megérkezett a világ legújabb énekes tehetségkutató műsora, a Voice! Hamarosan a TV2 képernyőjén a show, amely 2010-es, elképesztően sikeres, holland premierje után sosem látott népszerűséget szerzett, és átírta az énekes tehetségkutatók történelmét. A Voice jelenleg a legnépszerűbb televíziós formátumok közt szerepel, számos országban nézettségi rekordokat döntött és piacvezető pozíciót szerzett.

- Csak a hang számít!
- Itt a jók közül is a legjobbak versenyeznek!
- A show, amelyre mindenki várt, amely meghódította a világot és átírta a zenei tehetségkutatók történelmét!

A Voice 2010-ben indult Hollandiában, jelenleg ez a legújabb énekes tehetségkutató a világon. A holland premier után sosem látott népszerűséget szerzett, és átírta az énekes tehetségkutatók történelmét. Csaknem 40 ország televíziós csatornája vásárolta meg a formátumot, a műsor 2011 legnépszerűbb televíziós formátumává vált.

Mitől egyedi, különleges a Voice?

Énekverseny a legjobbak számára – A Voice a legjobbak versenye, a jók közül is csak a legjobbak kerülhetnek be a műsorba. Zenei előélettel már rendelkező, profi vagy éppen teljesen kezdő, ám kimagasló hangi adottságokkal rendelkező énekesek lépnek kamera elé. A kiválasztásnál nem a megjelenés számít, csak a hang!

• A 4 Mester – Az ítészek szerepét betöltő Mesterek nemcsak véleményt alkotnak, ennél is fontosabb, hogy a kiválasztás során saját csapatot állítanak fel az énekesekből, akiket mindvégig ők készítenek fel a megmérettetésekre.
A párbaj adások alkalmával maguk döntenek a csapatukhoz tartozó versenyző továbbjutásáról, az élő showban pedig a nézők mellett rajtuk múlik, ki folytathatja a versenyt.
Csak olyan sikeres, hiteles előadóművész kerülhet a Mesterek közé, aki saját területének megkérdőjelezhetetlen színvonalú képviselője, és szakértelemmel képes ellátni a feladatait.

• Meghallgatás – A műsor első, éles megmérettetésén a Mesterek nem láthatják az énekeseket, háttal ülnek a színpadnak: a „Meghallgatás” alkalmával csak az elhangzott versenydal alapján döntenek a továbbjutásról. Ha az egyik Mesternek tetszik az énekes hangja, megnyom a széken egy gombot, a széke pedig megfordul. Ekkor látja meg az énekest.

• Minőség – A műsor minden részletét tekintve a minőségről szól. A versenyzők és a Mesterek összetétele mellett a műsor kiállítása is ezt tükrözi: grandiózus látványvilág, díszletek, kifogástalan hangminőség, élő háttérzenekar.

A műsor menete

• Meghallgatás – A műsor kezdeti szakaszában a Mesterek háttal ülnek az énekesnek, csak a hang alapján döntenek a továbbjutásról. Ha a Mesternek tetszik az énekes hangja, megnyom a széken egy gombot és a szék megfordul. Az az énekes, akire legalább egy Mester szavaz, automatikusan továbbjut, és az adott Mester csapatát fogja erősíteni. Akire több Mester is voksol, maga választja ki, hogy melyik Mester csapatához kíván csatlakozni.

• Párbaj – A Mesterek párbajozó feleket párosítanak össze a saját csapatukból. Céljuk, hogy a legjobbak közül a legjobbak maradjanak versenyben.

• Élő show – Itt már a legjobbak küzdenek egymással. Minden Mesternek 3 énekese szerepel egy adásban, a 3 énekesből egyet a közönség, egyet pedig a Mester juttat tovább.

• Finálé – Minden Mesternek csak a legjobb versenyzője juthat a fináléba. A négy énekes közül a győztes elnyeri a „Magyarország hangja” címet és az életét megváltoztató lemezszerződést.

Nemzetközi sikerek

A The Voice of Holland sugárzása óta közel 40 ország vette meg a formátumot. Belgium, Finnország, Németország, Törökország, Egyesült Államok, Ukrajna, Egyesült Királyság, Ausztrália, Franciaország, Svédország, Izrael, Portugália, Mexikó, Románia, Lengyelország, Bulgária, Dánia, Írország, Vallónia (Belgium), Albánia, Litvánia, Csehország, Szlovákia, Thaiföld, Vietnám, Chile, Brazília, Argentína, Indonézia, Kolumbia, Francia-Kanada, Örményország, Grúzia, Spanyolország, Olaszország, Magyarország, Dél-Korea, Fülöp-szigetek.

The Voice of Holland (2010) – az első adás óta a legnépszerűbb műsor a csatornán, amely a Voice adások alatt a 18-49-es célcsoportban megháromszorozta közönségarányát. Az első évad a holland tévézés történetének legnézettebb tehetségkutatója. A második évad minden elvárást felülmúlt és az első évadnál is jobb eredményeket hozott (59,7% SHR a 20-49-es célcsoportban és 3.3 millió néző a teljes lakosságban)

The Voice of USA (2011) – 14,4 milliós nézettségével az NBC legnézettebb showja lett a 2010/11-es szezonban. Már készülőben van a második széria, olyan sztárokkal a Mesterek között, mint Christina Aguilera, Cee Lo Green, Adam Levine, Blake Shelton

The Voice of Germany – Németországban a 2011/12-es szezonban futott a The Voice, és a többi országhoz hasonlóan szintén kiemelkedően teljesített. A csatorna átlagos 11%-os piaci részesedése a műsor alatt 24,7%-ra emelkedett, vagyis a tehetségkutató megduplázta a csatorna átlagos közönségarányát, amely bizonyos epizódokkal a 30%-ot is meghaladta.

The Voice van Vlaanderen – Belgiumban szintén a 2011/12-es szezonban ment a zenei tehetségkutató. A The Voice végig kiegyensúlyozott teljesítményt ért el és folyamatosan magasan a csatornaátlag felett teljesített. Amíg a csatorna átlagos piaci részesedése 23%, addig a műsor átlagos közönségaránya majdnem elérte a 40%-ot (39,5). A Meghallgatás utolsó és a Párbaj első adásának közönségaránya pedig meghaladta a 45%-ot is.